Telefon: 070-261 81 33
E-post: info@umeahemtjanst.se
Öppet: 08:00 - 20:00

FAQ - Vanliga frågor

Vi har sammanställt de vanligaste frågorna för att göra det enklare för dig att hitta svaren. Om du har andra frågor är du välkommen att kontakta oss via e-post: info@umeahemtjanst.se eller ringa till oss på telefon: 070-261 81 33

Städtjänster:

Vad kostar det?

Du hittar exempel på kostnader på sidan priser. För att ge dig en exakt prisuppgift behöver du fylla i bokningsformuläret.

Hur långt i förväg måste jag boka?

Ju tidigare du bokar desto bättre chans att vi kan anpassa tiden efter dina önskemål. För bokning online behöver du boka senast 3 arbetsdagar innan önskad städning.

Måste jag vara hemma när ni städar?

Nej, du behöver inte vara hemma. Vi kommer överens om hantering av nycklar och eventuell hantering av larm i förväg.

Vad gäller beträffande försäkring om något skulle hända?

Vi har försäkringar som täcker alla oförutsedda händelser om olyckan skulle vara framme.

Behöver jag förbereda något inför städningen?

Vi är tacksamma om du informerar oss om speciella önskemål inför städningen.

Har ni eget material och rengöringsmedel?

Vi står för allt material och de kemiska rengöringsmedel vi använder är skonsamma och uppfyller alla miljökrav.